Genel Bilgiler | ||
Marka | Alfa Romeo | |
Model | Spider 2.0 V6 Turbo | |
Üretim Yılı | 1995 | |
Ülke | ||
Tasarımcı | Pininfarina | |
Üretim Adedi | ||
Model Kodu | ||
Model Ailesi | ||
Karoser ve Boyutlar | ||
Karoser Tipi | 2S DHC | |
Kapı Sayısı | 2 | |
Dingil Mesafesi | 2540 mm (100 in) | |
Ön İz Genişliği | 1499 mm (59 in) | |
Arka İz Genişliği | 1487 mm (58.5 in) | |
Uzunluk | 4285 mm (168.7 in) | |
Genişlik | 1780 mm (70.1 in) | |
Yükseklik | 1315 mm (51.8 in) | |
Yerden Yükseklik | ||
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı | 1.69 | |
Ağırlık | 1430 kg (3149.8 lb) | |
Ağırlık Dağılımı (ön/arka) | ||
Yakıt Kapasitesi | 70 litre (15.4 Imp gal , 18.5 US gal) | |
Aerodinamik | ||
Hava Sürtünme Katsayısı | ||
Ön Kesit Alanı | ||
Cx | ||
Motor Özellikleri | ||
Motor Üreticisi | Alfa Romeo | |
Motor Yeri | Ön | |
Motor Yerleşimi | Enlemesine | |
Motor Yapısı | ||
Soğutma Türü | Su | |
Motor Tipi | DOHC | |
Silindir Sayısı ve Yerleşimi | V-6 | |
Silindir Başına Subap Sayısı | 2 (toplam 12 adet) | |
Motor Hacmi | 1996 cc (121.8 cu in) | |
Çap | 80 mm (3.15 in) | |
Strok | 66.2 mm (2.61 in) | |
Çap / Strok Oranı | 1.21 | |
Silindir Başına Düşen Hacim | 332.67 cc/silindir (20.3 cu in/silindir) | |
Krank Ana Yatak Sayısı | ||
Sıkıştırma Oranı | 8 : 1 | |
Yakıt Besleme Tipi | Bo Motronic ML4.1 fuel inj. | |
Hava Besleme Türü | Turbo | |
Kompresör Tipi | 1 Garrett T25 turbo | |
İntercooler Türü | Var | |
Katalitik Konvertör | Var | |
Maksimum Motor Gücü | 200 HP (149.1 kW) | |
Maksimum Güç Devri | 6000 d/d | |
Maksimum Tork | 280 N.m (206.6 lb.ft , 28.6 kg.m) | |
Maksimum Tork Devri | 2400 d/d | |
Maksimum Güç Devrinde Tork | 237.4 N.m (6000 d/d) | |
Güç / Ağırlık Oranı | 139.9 HP/ton (104.3 W/kg) | |
Güç / Motor Hacmi Oranı | 100.2 HP/litre (74.7 kW/litre) | |
CO2 Emisyonu | ||
Yakıt Tüketimi | ||
Performans | ||
0 - 80 km/h | ||
0 - 60 mph | ||
0 - 100 km/h | 7.7 s | |
0 - 160 km/h | ||
80 - 120 km/h (son viteste) | ||
0 - 400 m Hızlanma | ||
0 - 1000 m Hızlanma | 27.9 s | |
Son Sürat | 228 km/h (141.7 mph) | |
Şanzıman ve Aktarma | ||
Şanzıman Türü | 5M | |
Son Vites Dişlisi Oranı | 0.91 : 1 | |
Son Dişli Oranı | 3.35 : 1 | |
Aktarma | FWD | |
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler | ||
Direksiyon Türü | rack & pinion PAS | |
Direksiyon Turu | 2.1 | |
Dönüş Çapı | 11.2 m (36.7 ft) | |
Süspansiyon (ön) | I.MS.LW.CS.ARB. | |
Süspansiyon (arka) | I.MultiLi.CS. | |
Fren Türü (ön/arka) | VeDi/Di-ABS | |
Disk Çapı (ön) | ||
Disk Çapı (arka) | ||
Jantlar (ön) | ||
Jantlar (arka) | ||
Lastikler (ön) | ||
Lastikler (arka) |
20 Haziran 2008 Cuma
1995 - Alfa Romeo - Spider 2.0 V6 Turbo
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder