Genel Bilgiler | ||
Marka | Peugeot | |
Model | 106 GTI | |
Üretim Yılı | ||
Ülke | ||
Tasarımcı | ||
Üretim Adedi | ||
Model Kodu | ||
Model Ailesi | ||
Karoser ve Boyutlar | ||
Karoser Tipi | 4/5S HBK | |
Kapı Sayısı | 3 | |
Dingil Mesafesi | 2385 mm (93.9 in) | |
Ön İz Genişliği | ||
Arka İz Genişliği | ||
Uzunluk | 3678 mm (144.8 in) | |
Genişlik | 1588 mm (62.5 in) | |
Yükseklik | 1380 mm (54.3 in) | |
Yerden Yükseklik | ||
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı | 1.54 | |
Ağırlık | 925 kg (2037.4 lb) | |
Ağırlık Dağılımı (ön/arka) | ||
Yakıt Kapasitesi | 45 litre (9.9 Imp gal , 11.9 US gal) | |
Aerodinamik | ||
Hava Sürtünme Katsayısı | ||
Ön Kesit Alanı | ||
Cx | ||
Motor Özellikleri | ||
Motor Üreticisi | Peugeot | |
Motor Yeri | Ön | |
Motor Yerleşimi | Enlemesine | |
Motor Yapısı | ||
Soğutma Türü | Su | |
Motor Tipi | DOHC | |
Silindir Sayısı ve Yerleşimi | S-4 | |
Silindir Başına Subap Sayısı | 4 (toplam 16 adet) | |
Motor Hacmi | 1587 cc (96.85 cu in) | |
Çap | 78.5 mm (3.09 in) | |
Strok | 82 mm (3.23 in) | |
Çap / Strok Oranı | 0.96 | |
Silindir Başına Düşen Hacim | 396.75 cc/silindir (24.21 cu in/silindir) | |
Krank Ana Yatak Sayısı | ||
Sıkıştırma Oranı | ||
Yakıt Besleme Tipi | ||
Hava Besleme Türü | Normal | |
Kompresör Tipi | - | |
İntercooler Türü | Yok | |
Katalitik Konvertör | Var | |
Maksimum Motor Gücü | 118 HP (88 kW) | |
Maksimum Güç Devri | 6600 d/d | |
Maksimum Tork | 145 N.m (107 lb.ft , 14.8 kg.m) | |
Maksimum Tork Devri | 5200 d/d | |
Maksimum Güç Devrinde Tork | 127.3 N.m (6600 d/d) | |
Güç / Ağırlık Oranı | 127.6 HP/ton (95.1 W/kg) | |
Güç / Motor Hacmi Oranı | 74.4 HP/litre (55.4 kW/litre) | |
CO2 Emisyonu | 201 g/km | |
Yakıt Tüketimi | ||
Performans | ||
0 - 80 km/h | ||
0 - 60 mph | ||
0 - 100 km/h | 8.7 s | |
0 - 160 km/h | ||
80 - 120 km/h (son viteste) | ||
0 - 400 m Hızlanma | ||
0 - 1000 m Hızlanma | ||
Son Sürat | 205 km/h (127.4 mph) | |
Şanzıman ve Aktarma | ||
Şanzıman Türü | 5M | |
Son Vites Dişlisi Oranı | ||
Son Dişli Oranı | ||
Aktarma | FWD | |
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler | ||
Direksiyon Türü | ||
Direksiyon Turu | ||
Dönüş Çapı | ||
Süspansiyon (ön) | ||
Süspansiyon (arka) | ||
Fren Türü (ön/arka) | ||
Disk Çapı (ön) | ||
Disk Çapı (arka) | ||
Jantlar (ön) | ||
Jantlar (arka) | ||
Lastikler (ön) | 185/55 14 | |
Lastikler (arka) | 185/55 14 |
22 Haziran 2008 Pazar
Peugeot - 106 GTI
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder